ПРІОРИТЕТНІ ЗАВДАННЯ ПЕДАГОГІЧНОГО КОЛЕКТИВУ

на 2023/2024 навчальний рік:


Виходячи з аналізу освітньої і методичної роботи у 2022-2023 навчальному році, враховуючи досягнення і перспективи розвитку, педагогічний колектив  визначає на  2023-2024 навчальний рік такі пріоритетні завдання: 

1. Сприяти розвитку психоемоційної компетентності педагогів та підвищенню стійкості до переживання наслідків стресу здобувачами освіти після психотравмувальних подій шляхом використання арт-терапевтичних технологій.

Очікувані результати:

- підвищення психоемоційної компетентності педагогів, здатності до здійснення самоконтролю і саморегуляції, толерантної взаємодії;

розвиток саморефлексії та самосвідомості педагогів, гнучкості, адаптивності та стресостійкості;

- надання цільової психологічної підтримки педагогам, які пережили психотравмівні події;

-   організація безстресового освітнього простору;

-   забезпечення умов щодо психологічної підтримки дітей в умовах війни;

- забезпечення психоемоційного благополуччя дітей, покращення їхньої самооцінки, розвиток соціальних навичок та навичок ефективної комунікації;

-  формування позитивного самовідчуття дитини;

-  профілактика та подолання випадків булінгу.

 

2. Формувати у дітей грамотне українське мовлення за допомогою елементів ситуативного навчання й індивідуально-диференційованих форм взаємодії.

Очікувані результати:

-   розширення знань педагогів з теорії методики розвитку мовлення;

- вивчення підходів, методів та ігрових технік, які сприяють розвитку мовлення в дошкільників, включаючи лексичний запас, граматику, вимову та інтонацію;

-  створення комунікативно сприятливого середовища;

-  розвиток та вдосконалення українськомовного середовища у ЗДО;

-  індивідуалізація та диференціація мовленнєвої роботи з дітьми;

- використання ситуативного моделювання як способу активізації мовленнєвої діяльності дітей;

-  розвиток навичок спілкування з дітьми, вміння слухати та підтримувати їх у спілкуванні, створення затишної атмосфери для вільного вираження думок та ідей.

 

3.Поглибити роботу з формування соціально-громадянської компетентності дітей дошкільного віку та зміцнення їх національної ідентичності шляхом розширення знань дошкільників про особливості життя, побут, звичаї, традиції українського народу за допомогою творів народної творчості.

Очікувані результати:

-  поглиблення знань про українські традиції, обряди, звичаї та історію через призму народних творів;

- розробка методик та прийомів використання народних творів у роботі з дітьми для виховання патріотизму, моральної свідомості та культурної компетентності;

-  розробка нових педагогічних підходів та методів, які базуються на народних творах, для забезпечення більш ефективного впливу на розвиток дітей, їх інтеграція у виховний процес;

-   актуалізація знань педагогів про етнографічні особливості рідного краю;

- використання традицій рідного краю під час різних форм освітньої діяльності;

-  наповнення розвивального середовища матеріалами про культуру рідного краю;

-   вивчення важливості та функцій музейної педагогіки, включаючи розробку програм, педагогічних інтерактивів та освітніх заходів.