ПРІОРИТЕТНІ ЗАВДАННЯ ПЕДАГОГІЧНОГО КОЛЕКТИВУ
на 2023/2024 навчальний рік:
Виходячи з аналізу освітньої і методичної роботи у 2022-2023 навчальному році, враховуючи досягнення і перспективи розвитку, педагогічний колектив визначає на 2023-2024 навчальний рік такі пріоритетні завдання:
1. Сприяти розвитку психоемоційної компетентності педагогів та підвищенню стійкості до переживання наслідків стресу здобувачами освіти після психотравмувальних подій шляхом використання арт-терапевтичних технологій.
Очікувані результати:
- підвищення психоемоційної компетентності педагогів, здатності до здійснення самоконтролю і саморегуляції, толерантної взаємодії;
розвиток саморефлексії та самосвідомості педагогів, гнучкості, адаптивності та стресостійкості;
- надання цільової психологічної підтримки педагогам, які пережили психотравмівні події;
- організація безстресового освітнього простору;
- забезпечення умов щодо психологічної підтримки дітей в умовах війни;
- забезпечення психоемоційного благополуччя дітей, покращення їхньої самооцінки, розвиток соціальних навичок та навичок ефективної комунікації;
- формування позитивного самовідчуття дитини;
- профілактика та подолання випадків булінгу.
2. Формувати у дітей грамотне українське мовлення за допомогою елементів ситуативного навчання й індивідуально-диференційованих форм взаємодії.
Очікувані результати:
- розширення знань педагогів з теорії методики розвитку мовлення;
- вивчення підходів, методів та ігрових технік, які сприяють розвитку мовлення в дошкільників, включаючи лексичний запас, граматику, вимову та інтонацію;
- створення комунікативно сприятливого середовища;
- розвиток та вдосконалення українськомовного середовища у ЗДО;
- індивідуалізація та диференціація мовленнєвої роботи з дітьми;
- використання ситуативного моделювання як способу активізації мовленнєвої діяльності дітей;
- розвиток навичок спілкування з дітьми, вміння слухати та підтримувати їх у спілкуванні, створення затишної атмосфери для вільного вираження думок та ідей.
3.Поглибити роботу з формування соціально-громадянської компетентності дітей дошкільного віку та зміцнення їх національної ідентичності шляхом розширення знань дошкільників про особливості життя, побут, звичаї, традиції українського народу за допомогою творів народної творчості.
Очікувані результати:
- поглиблення знань про українські традиції, обряди, звичаї та історію через призму народних творів;
- розробка методик та прийомів використання народних творів у роботі з дітьми для виховання патріотизму, моральної свідомості та культурної компетентності;
- розробка нових педагогічних підходів та методів, які базуються на народних творах, для забезпечення більш ефективного впливу на розвиток дітей, їх інтеграція у виховний процес;
- актуалізація знань педагогів про етнографічні особливості рідного краю;
- використання традицій рідного краю під час різних форм освітньої діяльності;
- наповнення розвивального середовища матеріалами про культуру рідного краю;
- вивчення важливості та функцій музейної педагогіки, включаючи розробку програм, педагогічних інтерактивів та освітніх заходів.